ظاهر جدید برای یوتیوب در گوشی های اندروید

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

برنامه YouTube برای اندروید با امکان مشاهده ویدیوها در حالت تمام صفحه ظاهر جدیدی پیدا می کند. اگر هنگام تماشای ویدیوی یوتیوب، گوشی خود را به حالت افقی تبدیل کنید و مکث را فشار دهید، ظاهر جدیدی را مشاهده خواهید کرد. در سمت چپ پایین صفحه، خطوط باریکی از نمادهای جدید وجود دارد که به شما امکان پسندیدن (لایک) و نپسندیدن (دیسلایک) و نظر دادن را می دهد.همینطور امکان اضافه کردن ویدیو به لیست پخش یا استراک گذاری آن را با شخص دیگری در اختیار شما قرار می دهد.

در سمت راست پایین صفحه نمایش تمام صفحه، نمادی وجود دارد که چندین ویدیو را به صورت تمام صفحه به همراه عبارت «ویدیوهای بیشتر، برای دیدن همه ضربه بزنید» نشان می‌دهد و وقتی روی آن ضربه می‌زنید، ویدیوهای دیگری را که ممکن است برایتان جالب باشد به شما نشان می دهد.

خط زمانی ویدیو کمی بالاتر رفته و نماد تنظیمات سه نقطه در گوشه سمت راست بالا به نماد چرخ دنده تبدیل می شود که برای نمایش منوی تنظیمات در بسیاری از برنامه های دیگر استفاده می شود.

با کلیک بر روی مکان نما یا مثلث معکوس کوچک در کنار عنوان ویدیو، توضیحات آن با تعداد لایک ها، تعداد بازدیدها و تاریخ ارسال ویدیو در یوتیوب ظاهر می شود. این بخشی است که برخی از ویدیوها دارای توضیحات مکتوب هستند و برخی از آنها بر اساس فصل تقسیم می شوند که پیمایش را آسان تر می کند.

به گزارش وب سایت iPhone Arena، رابط کاربری تمام صفحه جدید یوتیوب ابتدا برای کاربران اندروید عرضه شد، در حالی که کاربران iOS باید منتظر رابط کاربری جدید باشند.
..