برنامه «تیک توک» برای حذف ویدئوهای نامناسب از یک سیستم خودکار کمک می گیرد

۱۴۰۰/۵/۲۸

برنامه ویدئویی چینی "تیک توک" تصمیم گرفت از نظر دهندگان انسانی برای حذف هرگونه محتوای خارجی و نامناسب از پلتفرم خود صرف نظر کند و در عوض یک سیستم خودکار استفاده کند.

TikTok در بیانیه ای در وب سایت رسمی خود گفت که در آمریکا و کانادا شروع به حذف فیلم هایی می کند که حاوی برهنگی ، خشونت ، هرگونه فعالیت و اقدامات غیرقانونی و نقض سیاست ایمنی با استفاده از سیستم های بازبینی خودکار است.

هنگامی که این سیستم های خودکار هر یک از این ویدئوهای خروجی را تشخیص می دهند ، بلافاصله آن را از پلت فرم "Tik Tok" خارج می کنند و به صاحبش این امکان را می دهد تا با سرپرست انسانی برنامه "Tik Tok" ارتباط برقرار کند تا به آن برای بازنشر مجدد اجازه دهد.

سخنگوی "Tik Tok" به "The Verge" گفت که این برنامه همه ویدئوها را توسط واسطه های انسانی در ایالات متحده پخش می کند ، قبل از اینکه تصمیم گرفته شود از آنها صرف نظر کرده و سیستم های خودکار را جایگزین آنها کند.

سخنگو توضیح داد که این حرکت با هدف کاهش "حجم ویدئوهای دردناک" که ناظران باید آنها را مرور کنند ، و همچنین به آنها زمان بیشتری برای بررسی کلیپ های پیچیده تر در محتوای خود ، مانند موارد حاوی اطلاعات غلط ، می دهد.

نکته قابل توجه این است که بازبینی کنندگان محتوا در شرکت های دیگر مانند "فیس بوک" پس از بررسی ویدئوهایی که از آنها خواسته شده بود علائم مشابه اختلال استرس پس از سانحه را نشان دادند.

برنامه "Tik Tok" اعلام کرد که "در چند هفته آینده" یک سیستم بازبینی خودکار ویدیو را معرفی می کند.


tiktok
..