یک شرکت فرانسوی از فروش اولین قلب مصنوعی خود خبر داد

۱۴۰۰/۵/۲۹

شرکت فرانسوی "Carmat" فروش یک قلب مصنوعی را که به طور کامل با نام "Eason" ساخته بود ، اعلام کرد.

به گفته وب سایت "dukhealth" ، قلب مصنوعی در بدن بیمار در شهر ناپل ایتالیا برای آماده سازی پیوند ، در اولین فروش این شرکت از زمان تاسیس در سال 2008 ، استفاده شد.

این شرکت در بیانیه ای تأیید کرد که این عمل "توسط تیم Ciro Maiello ، جراح قلب در مرکز بیمارستان ناپل ، یکی از مراکزی که بیشترین تجربه را در زمینه قلب مصنوعی در ایتالیا دارد ، انجام شده است."

و در دسامبر 2020 ، "کارمات" به دلیل نتایج مثبت مطالعه ای که در سال 2016 آغاز شد و هنوز ادامه دارد ، چراغ سبز برای عرضه قلب مصنوعی خود در اروپا دریافت کرد ، که راه را برای پیوند قلب هموار می کند.

"کارمات" نشان داد که این عملیات "اولین فروش" از زمان تاسیس در سال 2008 است و نشان دهنده "گامی مهم است که صفحه جدیدی را برای توسعه جامعه باز می کند."

چند روز پیش ، در 15 ژوئیه ، شرکت فناوری پزشکی فرانسوی اعلام کرد که برای اولین بار در ایالات متحده یک قلب کاملاً مصنوعی کاشته است ، به عنوان بخشی از یک مطالعه بالینی که در دانشگاه دوک در دورهام ، کارولینای شمالی انجام شد.

مطابق پروتکل مطالعه ای که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تأیید شده است ، ده بیمار که می توانند به عنوان بخشی از این آزمایش تحت عمل جراحی قرار گیرند ، انتخاب می شوند. سه مرکز آمریکایی در حال انتخاب بیماران هستند.


artificial heart
..