ابزاری بی نظیر که عکس های مورد علاقه شما را به رایحه تبدیل می کند

۱۴۰۰/۱۱/۸

Yeongseok Go در تلاشی برای کمک به ما برای زنده کردن خاطرات عکاسی در تلفن های هوشمند خود Transcent را طراحی کرده است، دستگاهی که عکس ها را به رایحه تبدیل می کند. ترنسنت به شما کمک می کند تا خاطرات گرانبهای فراموش شده را در آلبوم عکس خود بازیابی کنید و سعی می کند به شما کمک کند احساسات فراموش شده مرتبط با این عکس ها را از طریق "تحریک سینستزی" تجربه کنید.

ترنسنت تصویر را به یک پیکسل تبدیل می کند و این تک پیکسل رنگ اصلی تصویر می شود و این رنگ اصلی تصویر را نشان می دهد سپس به چهار رنگ تقسیم می شود و دو رنگ که نسبت زیادی از مدل رنگی CMYK برای جلوگیری از مخلوط شدن بیش از حد بوها انتخاب و تنظیم می شود. سپس این رنگ ها به بو تبدیل می شوند.

رایحه های متصل به تصویر بر اساس مقیاس CMYK هستند و با یکی از چهار رنگ جفت می شوند. این چهار رنگ و رایحه های مرتبط با آنها عبارتند از - لاجوردی که بوی پنبه می دهد، سایه ارغوانی که بوی گل می دهد، زرد روشن که بوی مرکبات می دهد و مشکی که بوی چوب می دهد. کاری که دستگاه انجام می دهد این است که یک تصویر خاص را روی صفحه دیجیتال دایره ای خود نشان می دهد و بوی مرتبط با تصویر را منتشر می کند و این بلافاصله یک فرآیند بویایی بصری را در ذهن ما آغاز می کند.

عبارات احساسی که بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند نیز به ما کمک می کنند تا خاطرات را به طور موثرتری به خاطر بسپاریم و آنها را زنده کنیم و ما را به سفری شگفت انگیز به دنیای حافظه سوق دهند. بوها (تقریبا شبیه خوشبو کننده هوا) از سوراخ های پشت صفحه پخش می شوند.

یک کارتریج معطر حاوی ویال هایی با رنگ ها/رایحه های مختلف در شکاف پشت دستگاه قرار می گیرد. ساختار کارتریج رایحه شبیه کارتریج مورد استفاده در قلم توپی است.
..